Reklamačný poriadok

1. V prípade doručenia objednaného tovaru prostredníctvom niektorého zo zmluvných prepravcov predávajúceho je kupujúci povinný skontrolovať, či tovar nevykazuje vady spôsobené prepravou. Pokiaľ áno, je kupujúci povinný tovar neprevziať a spísať s prepravcom zápis o škode. O prípadnom poškodení tovaru počas prepravy je kupujúci povinný bezodkladne informovať aj predávajúceho. Pokiaľ poškodenie zásielky nie je viditeľné v okamihu dodania, je možné ju reklamovať v lehote dvoch pracovných dní po jej dodaní (zásielka musí byť predložená v stave, v ktorom bola dodaná a musí byť preukázané, že k jej poškodeniu alebo úbytku obsahu nedošlo až po dodaní) . Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.

2. V prípade osobného odberu keramických predmetov (umývadla, wc atď.) v prevádzkach predávajúceho je kupujúci pri prebierke povinný prekontrolovať nepoškodenosť tohto tovaru. Na neskoršie reklamácie popraskaných či inak poškodených keramických predmetov nebude braný ohľad. Výnimku tvoria skryté vady, ktoré nemohol kupujúci pri preberaní tovaru odhaliť.

3. Ak vznikne na tovar dodanom internetovým obchodom www.najtzb.sk reklamovateľná vada, môže kupujúci uplatniť reklamáciu u autorizovaného servisného strediska výrobcu uvedeného v záručnom liste.

4. Pokiaľ pri tovare nie je zoznam servisných stredísk, uplatňuje kupujúci závadu na e-mailovej adrese: info@najtzb.sk alebo poštou na adrese: KGM Trade s.r.o., Jateční 4, 17000 Praha 7, Česká republika. Oznámenie o závadách (možno použiť formulár obsahovať: meno kupujúceho, adresu, telefón, e-mail, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, ako závada vznikla.

5. Predávajúci bude kupujúceho bezodkladne po obdržaní oznámenia o závadách podľa bodu 1 a 3 tohto reklamačného poriadku informovať o následnom postupe v závislosti od druhu tovaru, predovšetkým o tom, kam má kupujúci vadný tovar doručiť (sídlo predávajúceho, autorizovaný servis a pod.).

6. Pre úspešné vybavenie reklamácie je bezpodmienečne nutné, aby kupujúci bol schopný predložiť daňový doklad – faktúru a záručný list. Tovar zaslaný do servisného strediska musí byť v úplnom stave vrátane manuálov, káblov a ostatného príslušenstva.

7. V prípade, že je tovar potrebné poslať späť predávajúcemu alebo servisnému stredisku, je kupujúci povinný tovar zabaliť do originálneho obalu. V prípade, že kupujúci originálny obal nemá, je povinný na vlastný náklad zaistiť obal nový, vyhovujúci nárokom prepravy. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru pri preprave nemusí byť reklamácia uznaná.

8. V závislosti od druhu vád a od povahy tovaru, v súlade s právnymi predpismi platnými v SR, bude oprávnená reklamácia riešená opravou, výmenou tovaru či vrátením zaplatenej kúpnej ceny.

9. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky tovaru, neodbornej inštalácie, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania tovaru, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

 

Reklamačný protokol na stiahnutie tu.